torstaina, lokakuuta 22

Murphyn laki

Kun olen päässyt kiukuttelun makuun, jatkan vielä hetken.

Tänään

- olen nähnyt koululla kolme ja bussissa kaksi raskaana olevaa naista.
- olen saanut kuulla, että mies sai tekstiviestillä tiedon työkaverinsa syntyneestä pojasta. Työkaveri on siis äiti.
- olen saanut tietää, että omalta luokalta, jossa opiskelee 9 ihmistä, olen ainut lapseton. Lisäksi kaksi on isyyslomalla ja yksi on juuri palannut äitiyslomalta. Lopuilla on vähintään kaksi lasta.
- tervehdin kuukauden liian aikaisin syntynyttä kahden viikon ikäistä poikaa enkä voinut olla ajattelematta sitä, että hän olisi voinut olla minun lapseni. Jos kaikki olisi siis mennyt hyvin...

- aloitin uuden clomikuurin ja olo on sen mukainen.

En voi olla surematta.

1 kommentti:

Puuhanurkka kirjoitti...

Tossa on kyllä ihan liikaa yhdelle päivälle!!! :(